Polacy nie mogą się dogadać, bo mówią różnymi językami, nawet przeklinają w różny sposób - blog redakcyjny akcji Polski dla Polaków
środa, 21 lutego 2007
kc, czyli kocham cię

podręczny słowniczek skrótów

przygotowany przez Wojtka Staszewskiego

3m się – trzymaj się

4U – dla ciebie (for you)

bk – beka (coś zabawnego)

bp – będę potem

brb – be right back (zaraz wracam)

btw – bo tak w ogóle (by the way)

cu – see you, do zobaczenia

cya – do zobaczenia (od see ya, see you later)

cze - cześć

do zo – do zobaczenia

elo - witam

fu – Fuck you

jbc – jakby co

jctk – jak co to kom (komórka)

jj – już jestem

kc – kocham cię

kom - komórka

komp - komputer

lol – Lots of laught (szeroki uśmiech zaskoczenia)

ly – Love Ya (kocham cię)

nc – no comment

nmm – nie ma mnie

nmzc – nie ma za co

np – No problem

odp - odpisz

omg – Oh my God, O mój Boże

pzdr – pozdrawiam

rotfl – tarzać się ze śmiechu po podłodze (rolling on the floor laughing)

sql – szkoła (school)

thx – dzięki (thank’s)

wtf?! – what the fuck?!

w8 – wait - poczekaj

zw (z/w) – zaraz wracam

 

Znacie inne? Wpisujcie.
poniedziałek, 19 lutego 2007
Czy rozumiesz swoje dzieci?
Zajawka, ziomal, z buta... Czy rozumiesz swoje dzieci? Czy dzieci rozumieją Ciebie? Stwórzmy słownik młodzieżowo-polski - czekamy na Wasze propozycje.
Wszyscy jesteśmy Chrystusami (wideo)
adaś m. hamlet, i k.